ГОРЕЩО
Радев обяви: Връчва първия мандат след Нова година
ПЪЛНА ИЗЛАГАЦИЯ! Костадинов и Пейков пак събраха погледите в пленарна зала - Рая Назарян прекъсна заседанието заради крясъци и обиди (ВИДЕО)
ДЪНОТО! Хора на "Правосъдие за всеки” и на БОЕЦ се млатят помежду си на мижавия протест пред Съдебната палата (ВИДЕО)
ТЪНКИ СМЕТКИ! Ето ги плановете на Радев за бъдещата му партия
Заем за Украйна: Евролидерите одобриха 90 милиарда евро за следващите две години
"Приходите от винетки са 205 млн. лв.", казва инж. Лазар Лазаров
Необходима са 1 млрд. лева, за да може България да оправи изцяло и както трябва пътната си инфраструктура. А приходите от винетки са 205 млн. лева. Това каза инж. Лазар Лазаров, изпълнителен директор на Агенция "Пътна инфраструктура". Именно заради липса на средства не можем да си позволим ремонт на третокласната пътна мрежа. И затова е необходимо да завършим всички големи магистрали, за да може товарният превоз да минава през тях. По този начин ще се облекчат третокласните пътища, които най-често се рушат заради минаващите по тях големи камиони. "50 млн. лева е само зимното поддържане, 20 млн. е издръжката на цялата система – основни и аварийни ремонти, 50 млн. остават за кърпене - няма как да станат нещата с магическа пръчица”, каза още Лазаров пред bTV. „Ако новите магистрали не се направят, ще си кърпим во веки веков. Товарният трафик трябва да е на магистралите”, уточни специалистът. Според пътния експерт наистина има разлика между новата и старата част на АМ „Тракия”, но за реабилитирането на старата няма пари. „70 млн. лева струва рехабилитацията на тези 70 км, но бюджетът ни беше отказан в НС миналата година. Затова парите няма да стигнат и за още около 45 км стари участъци от АМ „Хемус”, които са както на територията на Варна и Шумен, така и на София”. Шефът на АПИ обобщи, че около 140 съдебни дела се водят срещу управляваната от него структура и фирмите подизпълнители. „Основно застрахователни дружества ни съдят за разбити коли и лоши пътища, болшинството от делата са спечелени”.препоръчано


