ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Агробизнесът получава 1,7 млн. лева за реклама на наши продукти в чужбина по линия на схемата „Промоционални програми”. Плащанията са междинни и се разпределят между четири асоциации.
Първият промоционален проект е на Националния съюз на градинарите в България и е свързан с популяризирането на пресни череши в Русия. Промоцията се извършва чрез реклама в електронни, социални и печатни медии. Предвидени са средства за участия в изложения и панаири, продуктови презентации, аудиосъобщения в метрото в Москва. По него ще бъдат преведени малко над 340 хил. лева, след като бенефициенът вече е изпълнил част от заложените дейности.
Вторият проект е на Регионалната лозаро-винарска камара „Тракия”, който промотира българско вино в Русия и Китай. Финансовата помощ по него се дава за реклама в електронни и печатни медии, PR кампании, посещения на производствени бази и др. Голяма част от средствата ще послужат и за участие на изложения в Москва, Хонконг и Шанхай за провеждане на дегустации. За него ДФ „Земеделие” отпуска 340 хил. лева, пише "Монитор".
Третият проект е за промоция на български яйца и се реализира от Асоциацията на земеделските производители в България. По него е отпуснато финансиране за заснемането на филм за производството на яйца. Последният проект е на Асоциацията на млекопреработвателите в България. Промоционалните дейности в него са свързани с участия в международни изложения и панаири в Австралия и Обединените арабски емирства. За него ДФ „Земеделие” ще отпусне малко над 420 хил. лева за популяризирането на българските млечни продукти.


