ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
18-годишната Ели Голдстейн, която е родена със синдром на Даун, стана първият модел с особености в развитието, който се е снимал в рекламна кампания на световната марка "Гучи" и се е появявал на страниците на списание "Вог"
Момичето от Илфорд, Северен Лондон, се снима за онлайн версията на италианското издание в реклама на спирала за мигли. Снимката й, публикувана в страницата на марката в Инстаграм, пожъна грандиозен успех, събирайки над 800 000 харесвания и стотици възторжени коментари.
От 2017 г. Ели работи към модната агенция "Zebedee Management", която определя мисията си като стремеж да се увеличи видимостта на хората, които досега са били изключени от медийното пространство. Сред тях са личности със специални потребности, в неравностойно положение, трансссексуални и др. Голдстейн попада в модния бизнес случайно: нейна приятелка научава за агенцията от телевизията и уговаря майката на Ели да я заведе там.
Сега паралелно с модната си кариера момичето учи и актьорско майсторство. За по-малко от 3 години тя се е снимала в коледните кампании на супермаркети за козметика, в рекламен клип на спортните облекла "Найк" за Световното първенство по футбол за жени и др.
Както отбелязва Би Би Си, в последно време фешън индустрията преминава през период на преосмисляне на отношението към установените от десетилетия стандарти за красота под натиска на общественото мнение, опитвайки се да се приспособи към изискването за по-широка представителност, пише "Монитор".


