Яки санкции заради заблуждаващи реклами
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Комисията за защита на конкуренцията глоби две търговски вериги – „Лидл” и „Била”, заради заблуждаващи рекламни кампании. Санкцията от над 370 хил. лв, наложена на първата верига е за кампанията „Най-доброто от България. Най-доброто от Европа”. КЗК смята, че „чрез използването на превъзходната степен се отправя посланието, че показаните продукти и самата компания, която ги предлага, са най-добрите”, като не се предоставят доказателства за това.
Втората санкция за заблуждаваща реклама е наложена на „Била” за над 483 хил. лв. за кампанията „Гаранция най-ниска цена”. КЗК е установила противоречие между посланието и официалните условия на кампанията, които допускат продуктите с тази марка да се продават и на по-висока цена, отколкото на конкуренцията.


