ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Щатските технологични гиганти Apple и Google са начело на класацията на най-скъпите марки в света BrandZ, изготвена от международната агенция за научни изследвания Millward Brown Optimor.
Стойността на марката Apple е нараснала с 1% до 185 млрд. долара, докато брандът Google е поскъпнал с 5 на сто до 113,6 млрд. долара, предаде Инвестор.бг.
На трето място в общото класиране е поставен друг технологичен гигант – IBM, който обаче е отчел спад с 3% до 112,5 млрд. долара.
На четвърто и пето място са други американски компании, но от различни сектори - веригата ресторанти за бързо хранене McDonald's, чиято марка е оценена на 90,256 млрд. долара, но отчита спад на оценката от 5%, и производителят на безалкохолни напитки Coca-Cola, като брандът е оценен на 78,415 млрд. долара.


