ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Дългоочакваният финал на "Като две капки вода" се превърна в безпрецедентно телевизионно събитие у нас, което събра 40 000 души на Националния стадион "Васил Левски".
Според официалните пийпълметрични данни, повече от половината от телевизионните зрители в активна възраст (18-59 години) в неделната вечер са избрали да гледат финалния епизод на 13-ия сезон на култовото предаване.
Втората телевизия в класацията е с близо пет пъти по-малка аудитория.
Отчетеният аудиторен дял от 55% сред тях е и най-високата стойност за епизод, сред всички сезони в историята на предаването. Рекордна е и отчетената обща аудитория за излъчването (сред зрителите на възраст 4 и повече години) - гледалите поне малка част от четиричасовото предаване са близо 2.7 милиона българи, а средната аудитория за цялото излъчване е над 1.3 милиона. Аудиторният дял сред тези зрители е близо 60%.


Рекордното постижение е не само сред досегашните резултати на формата, но и сред всички развлекателни предавания, излъчени в най-гледаното телевизионно време през последните 10 години.
Според пийпълметричните данни, сред зрителите в активна възраст (18-59 години) нито едно друго предаване, излъчено от българска телевизия, не е постигало толкова висок аудиторен дял.


