ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Facebook е в процес на тестове на платформа за директно продаване на продукти и услуги, съобщава онлайн изданието BuzzFeed. Казано накратко, скоро в страниците на търговците във Facebook може да се появи бутон "купи". Търговците ще имат възможност да вграждат онлайн магазини в страниците си във Facebook. Компанията потвърждава плановете си, като уточнява, че за сега всичко е пробно с идеята да се провери има ли интерес от търговци и потребители и да се правят ли някакви допълнителни промени в услугата.
Целта е целият процес по откриване, избиране, поръчка и плащане на продукта да става в рамките на Facebook. За сега социалната мрежа дори няма да взима процент от продажбите, макар че с течение на времето това най-вероятно ще се промени. В момента съвсем малко онлайн търговци имат достъп до пилотната програма, като от Facebook уточняват, че тя е в съвсем начален стадий. И макар онлайн магазините в страниците да са достъпни от всички версии на Facebook, основният им фокус е мобилните устройства.
Първоначално няма да има търсачка, с идеята потребителят активно да разглежда предложенията в магазина. Обмисля се възможност чрез платформата да се позволи на спортни отбори, известни личности, автори и художници също да продават своите сувенири и творби. Това обаче е за по-далечно бъдеще, а сега всички усилия са в изграждането на платформата първо за търговците, уточняват от компанията.