BG EN

Facebook срещу Twitter – коя платформа е по-добра за бизнеса

Джаджи

Facebook срещу Twitter – коя платформа е по-добра за бизнеса

5523
на 14.11.2013
Facebook срещу Twitter – коя платформа е по-добра за бизнеса
Автор:   ПИК

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

Социалните медии са интересен феномен, особено за бизнеса и клиентите. Погледнато от едната страна само, социалните медии дават възможност на бизнеса за персонализирана платформа, с която да поддържат връзка със своите клиенти. Чрез използването на социалните медии като начин за реклама, фирмите могат да достигнат директно до своите клиенти и да разберат какво трябва да променят в дизайна на своите продукти и услуги.

препоръчано

Ето защо, всеки ден ставаме свидетели на все по-бурното развитие на социалните медии. Те се развиват с бързи темпове, като трябва да отбележим, че до днес никоя друга форма на комуникация не се е развивала с толкова големи темпове.

Днес почти всеки потребител в интернет има профил във Facebook, Twitter, YouTube или LinkedIn , което улеснява междуличностните взаимодействия. Въпреки това, когато става въпрос за търговски марки и компании, нещата стоят по различен начин.

Изборът на правилната платформа за една компания може да промени скоростта, с която тя привлича клиенти. Затова от Business To Community ще се опитат да ни ориентират коя от двете социални платформи, Twitter или Facebook, е по-добра за бизнеса.

 

1. Многобройни инструменти на трети страни, които поддържат Twitter

Едно от най-големите предимства на Twitter пред Facebook е наличието на множество инструменти за анализ на представянето на отделните марки. Някои от тях са Topsy, TweetAdder,  Tweetdeck, Hootsuite и Buffer.

 

2. Бързи анализи и лесен мониторинг

Добре е компаниите да знаят какво говорят хората за тях и за техните конкуренти, а това е още една област, в която Twitter има преднина пред Facebook. Съществуват много приложения и софтуер, който следи кога името на вашата марка се споменава. В действителност, много от тези приложения са с близо 100% точност, като например Radian 6, uberVU, Sysomos, SocialBro, и така нататък.

 

3. Лесен за адаптиране и лесен за използване

В началото Twitter може да ви се стори малко сложен и объркващ, но започнете ли да го използвате, сайтът ще се превърне в най-добрия ви приятел за цял живот. Не само Twitter.com, но и инструменти като Tweet Deck иTwitter за смартфони дават възможност да се свързвате по-лесно с потребителите в реално време. UberSocial for Twitter също може да се използва за да подобрите своите умения за комуникация на Twitter. Facebook, от друга страна, не предлага толкова много възможности.

 

4. Чудесен инструмент за обслужване на клиенти

Днес много марки използват Twitter за да поддържат връзка с клиентите си. По-малко са обаче онези, които използват сайта за да обслужват клиентите си онлайн, а в това има смисъл. Например, Tata Docomo позволява на потребителите си да включват / изключват мобилните си планове в Twitter чрез TwittCom.

 

5. Вашето съдържание може лесно да се превърне във вирусно

В Twitter вашето съдържание може да се превърне във вирусно много по-лесно, отколкото във Facebook. Във Facebook това се случва много по-трудно тъй като сте ограничени, защото повечето разговори са частни. А Twitter е отворена платформа и всеки може да види туитовете на другите. Състезанията също играят много важна роля в Twitter, много марки използват този начин за привличане на последователи и за да насърчават рекламните си кампании, вирусни видеоклипове, инициативи, и така нататък.

 

6. Фокусирани комуникации, ограничени само в рамките на 140 символа

Twitter дава възможност за провеждане на ясни и целенасочени комуникации като ви ограничава до 140 знака. За хората в движение, бизнесмените и потребителите, които са ограничени с времето искат да чуят веднага точно и ясно същността на вашите новини и послания. Twitter е перфектната платформа за този вид комуникация, което го прави чудесен форум за всякакъв вид компании.

 

7. Инструмент за маркетингови проучвания

Twitter може да бъде чудесен инструмент за проучване на пазара. Много компании не искат да използват социални медийни платформи като Twitter, тъй като смятат, че не разполагат с контрол върху това, което хората казват за тях. Но ако отделите за връзки с клиенти осъществяват обратна връзка с всеки потребител, те ще узнаят много неща за себе си, които не са осъзнавали до този момент и ще могат да провеждат правилните маркетингови проучвания.

 

8. Facebook Edgerank срещу Twitter Timeline

Facebook Edgerank намалява в обашия обсег на търсене, докато Twitter е отворена платформа и чрез нея всеки може да се свърже както с хора със същите възгледи и интереси като своите, така и с експерти. А инструменти като Followerwonk.com дават възможност на хората да намерят други хора в Twitter през техните биографии.

Източник: digital.bg

Сподели:
Бомба x
САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за 18 декември: Лъвът да не разчита на късмета си, новина за пари застига Водолея САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за 18 декември: Лъвът да не разчита на късмета си, новина за пари застига Водолея
ПИК TV x
ИЗВЪНРЕДНО В ПИК ТV! Екшън на жълтите павета - олигарси ли плащат тлъстите сметки на ППДБ за протестите (ВИДЕО/СНИМКИ) ИЗВЪНРЕДНО В ПИК ТV! Екшън на жълтите павета - олигарси ли плащат тлъстите сметки на ППДБ за протестите (ВИДЕО/СНИМКИ)
ново
Днес: 55
горещо
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК