ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Следващата дългоочаквана премиера от Toyota през 2014 г. е вече факт. Официалният старт на продажбите беше даден на 15 септември, пише Флагман.
Yaris се конкурира в ключовия Б сегмент на пазара, който се равнява на над 21% от всички продажби на автомобили, и е моделът с най-голям принос към продажбите на Toyota в България.
Произведен във Франция от европейските инженери за европейските клиенти, Yaris 2014 пристига със силно забележим стайлинг и чувствително подобрение в качеството на интериора. Новият вътрешен дизайн на купето e резултат от три основни отзива от собственици на предишното поколение Yaris: първо, да се засили усещането за простор и динамика в кабината; второ, да се подобри качеството на използваните материали; и трето, да се съчетае едно цялостно опростяване на интериорната визия с по-богати цветови вариации в акцентите и леко софистициране на финалите щрихи.
Вярваме, че успехът на Новия Yaris фейслифт ще бъде подсилен от основното конкурентно предимство на продукта - хибридната задвижваща система. Европа е най-бързо развиващия се хибриден пазар в света. Продажбите се увеличиха с 34% през 2013 г., като продажбите в Европа се равняват на 12% от общите продажби на хибриди в световен мащаб. През същия период, европейските продажби на хибридите на Toyota са се повишили с около 43%, и всеки 5-ти лек автомобил Toyota е хибрид. В България, през 2014 г., всеки 12-ти нов лек автомобил Toyotа, продаден към крайни клиенти, вече е хибрид.
Kлючови фактори за успешна продажба на НОВИЯ YARIS ФЕЙСЛИФТ


