ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Потребителската база на Facebook вече надхвърля над 1,2 млрд. души, които всеки ден отделят доста време, за да проверяват профилите си в социалната мрежа, пише digital.bg.
Една от стабилните тенденции свързани с компанията през тази година е, че броя на хората, които се логват от мобилните си устройства ще продължи да се увеличава в следващите месеци. Софтуерните инженери на Facebook вече работят над няколко нови функции, които да подобрят сигурността ни, предаде Cnet.
Компанията използва данните от над 4 хил. изследвания, които са проведени на 27 различни езика, за да открие как по-добре да гарантира поверителността на данните ни. Първата промяна предвижда oпцията „Аudience Selector” за в бъдеще да бъде преместена от долния десен в горния ляв ъгъл. Facebook ще променят изцяло начина, по който действа нейната уеб версия, която вече ще ни показва две възможности Public и Friends. Успоредно с новият шрифт към тях ще бъдат прибавени и други възможности за избор от допълнително подменю.
Третата нова функция носи името „Privacy Checkup” и ще се появява като изскачащ прозорец, който ще ни пита дали сме сигурни, че не искаме да промените Public настройката за сигурност в акаунтите си. Някои потребители вече разкриха, че виждат новите функции в своите акаунти, а също и в мобилните приложения на Facebook. По този начин вероятно много скоро промените ще бъдат интегрирани към всички акаунти в социалната мрежа.


