BG EN

А1 изтрещяха! Разкарват бизнеса да ходи до техен офис във време на пандемия

Икономика

А1 изтрещяха! Разкарват бизнеса да ходи до техен офис във време на пандемия

52861
на 23.04.2020
А1 изтрещяха! Разкарват бизнеса да ходи до техен офис във време на пандемия
Автор:   ПИК

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

Мобилният оператор А1 разкарват бизнеса задължително да ходи до техен офис точно в този момент по време на пандемия, за да се сключи договор. Затова алармираха пред ABCnews.bg малки фирми.

препоръчано

Самият оператор А1 уж отдавна рекламира, че всички услуги могат да се извършват дигитално през техния сайт. "Опитахме да се регистрираме като нов бизнес клиент на А1 през страницата им. Целта ни беше да ползваме интернет услуги за офис с договор за 2 години. Такива услуги за бизнеса не могат да се поръчват онлайн. Звънях на кол център, където поисках да ми изпратят договор по куриер и да го подпиша и върна. Не ставало! Задължително трябвало да отида в офис на компанията, защото става въпрос за нов клиент и трябвало да го проучат", каза за столична медия управител на малка фирма. Днес той отишъл в офис на А1 и чакал 45 минути на опашка и обслужване. Накрая сключил договор!

"Така работят дигиталните услуги на мобилните оператори по време на пандемия. Пълен смях, да карат хората да чакат пред офисите им", посочи представителят на фирмата. Особено бизнесът.

"Не е вярно, че не могат да се поръчват онлайн услугите на А1. Напротив, в нашия онлайн магазин всички частни клиенти могат да поръчват продукти и услуги на компанията. След началото на пандемията от COVID-19 се забелязва отчетливо увеличение на трафика към сайта ни. Служителите на кол центъра на А1 обслужват 2 пъти повече имейли и чат сесии, получават 3 пъти повече контакти в социалните мрежи, а специалистите ни във видео помощник са провели 4 пъти повече разговори с клиенти", заявиха от компанията.

Според оператора всички услуги на А1 могат да се поръчат през дигиталните канали за самообслужване.  Всеки частен клиент може да заяви нов договор, да преподпише стария си, или да прехвърли услугата си от друг оператор към А1 изцяло онлайн.  Бизнес клиентите на компанията могат да получат оферта чрез своя акаунт мениджър или личен консултант от А1, след консултация по телефон или друг дигитален канал. След това те отново ще получат договора за желаната услуга или устройство по куриер. Подобна услуга обаче е отказана от кол центъра на А1 на нашия читател и представител на бизнеса.

А1 не лъже клиентите си. Нашият онлайн магазини работи и не е спирал да работи, допълват от оператора. 

А1 е собственост на „А1 Телеком Аустрия Груп“, европейският клон на мексиканската далекосъобщителна компания „Америка Мовил". Главен изпълнителен директор на българския оператор е Александър Димитров, който дойде от Виваком, където беше търговски директор. По същото време и до днес във Виваком има собственост руската банка VTB капитал. Тя се свързваше и с банкера Цветан Василев.

Сподели:
Бомба x
САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за 10 декември: Овенът да не разчита на късмета си, на Девите не им е ден за търговия, Рибите омайват с чар САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за 10 декември: Овенът да не разчита на късмета си, на Девите не им е ден за търговия, Рибите омайват с чар
ПИК TV x
Брутална саморазправа с Асен Василев: Такова 7-минутно унижение от парламентарната трибуна не е имало скоро (ВИДЕО) Брутална саморазправа с Асен Василев: Такова 7-минутно унижение от парламентарната трибуна не е имало скоро (ВИДЕО)
ново
Днес: 2
горещо
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК