ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Преди дни зрител на България он ер си купи невалидна дневна карта за градския транспорт в София. При опита си да мине между турникетите в метрото, системата отчела, че баркодът на картата е регистриран преди почти 2 месеца. В същото време обаче "Метрополитен" и Центъра за градска мобилност започнали да си прехвърлят топката, а проблемът така и не бил решен.
Според председателя на асоциация "Активни потребители" Богомил Николов повечето български институции нямат ясни правила за подаване на жалба. Николов подчерта, че неразбирателството между институциите е основен проблем в страната ни и го има в не малко организации. "Колкото по-голяма е една организация, толкова по-сложно е човек да комуникира с нея. Такива казуси има стотици на ден", уточни той.
"Ако подадеш сигнал, обикновено до 20 дни получаваш писмо, написано на бюрократичен език, в което даже не ти се извиняват за неудобството. Тук има една криворазбрана гордост, която ни пречи да решаваме проблемите", допълни още Богомил Николов.