Актьорът от рекламата за цифровизацията: За един снимачен ден взимам колкото за месец в театъра
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
И у нас тръгна кампанията за цифровизацията. Тя не е на Любомир Ковачев - актьора, станал напоследък известен и като човека, който убеждава от екрана колко лесно е преминаването от аналогов сигнал към цифров. Всъщност това е решение на Европейския съюз, с което се задължават всички страни членки да цифровизират националния си ефир.
Любомир гледа дигитална телевизия отдавна и вече не го вълнува процесът, но знае всичко за него.
Неговата баба също не пита. Но една друга възрастна жена веднъж хвърля чаршаф върху телевизора си, защото е убедена, че актьорът я вижда.
Това е истински случай, за който преди няколко седмици актьорът разбира. Заедно със забавната част има и по-важна. Тази, че общественото мнение се заостри и всеки знае, че трябва да смени приемника си до 1 септември.
"За никого не е тайна, че за един снимачен ден се печелят повече пари, отколкото цял месец в театъра. Понякога актьорът трябва да се жертва, за да може да оцелее от финансовите затруднения." Ето с този мотив Ковачев, който вече е щатен актьор в театър "Зад канала", се снима в знаменитата реклама.