Алгафари недоволен от родното Черноморие - сблъскал се с джебчии, автоджамбази и лоша храна
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
България е готова с рекламния си клип за предстоящия туристически сезон. Според режисьора и политически пиар – Нидал Алгари, клипът няма ясна таргет група, която цели да привлече.
,,България си е много красива. Малко ме притеснява дали тези картички ще привлекат туристи. Към кой таргет е насочен клипът? Хубави кадри, но няма отличителното, че това е българско. Със сигурност не можем да търсим световни имена. Ще привлечем средната група'', коментира той.
Със сигурност може да се рекламира повече и много по-добре. Дали този клип ще се полза от тур агенции, дали ще се пуска по други телевизии, световни, но така общо към всички няма да се получи, допълни още Алгафари пред България он еър.
И призна, че отдавна не посещава родното Черноморие.
Аз ходя на едно и също място вече 20 г. Не е България, защото ги няма тези сергии тип "Илиянци". Ходихме по нашето Черноморие, сблъсках се с джебчиите, автоджамбазите, лошата храна. И те ме отказаха да ходя на нашето Черноморире. И този клип мен няма да ме върне по нашето Черноморие, категоричен бе Алгафари.
И допълни, че страхът от коронавируса кара хората да бъдат по-предпазливи и да решават за почивките си в последния момент.


