ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Оказва се, че той познава Криско доста отдавна и е наясно как реално трябва да се случват нещата в музикалния бизнес и при какви условия може да се претендира за оригиналност, пише blife.bg.
„Криско, помня те от преди няколко години, когато обща позната ни запозна в дискотека в Студентски град. "Ела да те запозная с едно момче, което прави много яки хип-хоп бийтове", каза ми тя. И ето че сега, след толкова време, ти си един от най-добрите бийтмейкъри според много българи, особено деца и тийнеджъри.
Няма да критикувам песните ти, защото уважавам труда на всеки изпълнител и се радвам на твоята продуктивност. Преди малко обаче гледах как в „Господари на ефира“ изтъкна, че последната ти песен не е крадена.
Показа как си купил семпъл, на който е базирана твоята най-нова песен и по случайност също така е базирана и една песен от 2012 година на едни до сега напълно безизвестни рапъри от чужбина. Да, доказа, че не си плагиатствал точно от тази песен, но осъзнаваш ли, че в същото време показа на цяла България, че "Бийтмейкър Номер Едно" прави цялата си песен със семпъл, който струва 10 паунда (25 лева).
Проблемът е не това, че този семпъл „съсвем случайно“ е съпътстван от бейслайн и перкусия, почти идентични с чуждата песен. Проблемът е, че хората си мислят, че тези звуци ти хрумват на теб и че ти ги продуцираш. За да бъдеш по-коректен към тези от нас, които сами продуцират бийтовете си и се опитват да избягват семпли, просто те моля да смениш марката ти "Krisko Beats" на "Krisko Samples", написа Alek Sandar, видя Signal.bg.
"Искам само да уточня, че и аз се кефя на песните на Криско. Евала на продуктивността, евала за това, че знае как винаги да се шуми около него. Но както не е коректно певец или певица, която винаги пее на плейбек да се нарече 'гласът на народа' (примерно), така не е коректно да базираш песните си изцяло на семпли, но да се брандираш като Бийтмейкър.
Само това критикувам, а за текстовете, порното, скандалите - всичко си е бизнес и всеки сам избира стратегия, с която да се популяризира. Има го по света, има го и тук....", написа още той.


