ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
"Алибаба" разширява бизнеса извън Китай, ускорявайки инвестициите в САЩ, Индия и Близкия Изток, за да се изправи по-силен срещу предизвикателството "Амазон", съобщава "Блумбърг".
Подразделението на "Алибаба" за облачни услуги, известно като "Aliyun", ще се насочи към клиенти извън родния пазар на Китай, опитвайки е да надмине "Амазон" в рамките на три години, обяви президент на "Aliyun" Саймън Ху. "Aliyun" се очаква да прави 1 млрд. долара от приходите на "Алибаба" до 2018 г. "Облачният" бизнес ще бъде много важен сектор за китайския концерн", каза Ху.
"На "Амазон" му бяха нужни 10 години, за да стигне там, където е днес. До сега на нас ни отне шест години, като се надяваме да настигнем и дори да надминем "Амазон" в следващите три-четири години", каза ръководителят на компанията. Много анализатори на индустрията предвиждат "Майкрософт" и "Гугъл" също да се опитат да изтръгнат пазарния дял на "Амазон".


