ГОРЕЩО
Фолк звездата Глория катастрофира тежко в Кресненското дефиле (СНИМКИ)
ГОРЕЩО В ПИК! Асен Василев се кълне пред депутатите, че не познава Марин и Стефан Димитрови: Никога не са идвали в Министерството на финансите (НА ЖИВО)
МРЕЖАТА ГРЪМНА: Лена се похвали с интервюто на Киро пред Сашо Диков и стана страшно (СНИМКИ)
ГЕРБ-СДС и ДПС със законопроект за забрана на рекламата на хазарт в медии
Зам.-градски прокурор на София: Живко Коцев не може да бъде осъден, ако се е издал - трябват още доказателства
Последвайте ни в Google News Showcase
Вагоните и влаковете в българските железници са на средна възраст 40 години. Не е много ясно чии съвести са спокойни от формалните прегледи, които ги обявяват за годни, преди да потеглят на път.
Факт са обаче зловещите драми със загинали и оцелели по чудо от Коньово, Хитрино, Кардам, Калояновец, Казичене. Още не са платени разбитите вече мотриси „Дезиро“ и властта гордо ни информира, че ще купува нови 41 влака. То хубаво, ама кой ще плаща?
При това състояние на жп трасетата и средната скорост от 49 км в час за пътническите превози оптимизмът за возещите се в пламтящите подвижни ковчези е, че ще могат да скачат в движение, без да се потрошат много.
WINBET – персонални бонуси всеки ден! (18+)
препоръчано
свързани новини
БДЖ награди Фатме от влака-факла София - Бургас с пари и букет (ВИДЕО)
21419
на 05.04.2018
Награждават екипа на БДЖ от горящия влак София-Бургас
13100
на 04.04.2018