BG EN

Бира на ден предпазва от сърдечни заболявания

Здраве

Бира на ден предпазва от сърдечни заболявания

12892
на 12.05.2016
Бира на ден предпазва от сърдечни заболявания
Автор:   ПИК

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

Бира (или две) на ден може да ви предпази от сърдечни заболявания, твърдят учени. Италиански изследователи са открили, че пиенето на около половин литър бира на ден може да намали риска от сърдечни заболявания с близо 25%, съобщава The Independent . Метапроучване на 150 изследвания, проведено от Средиземноморския неврологичен институт в Поцили, показва, че две бири от по 330 мл на ден малко вероятно да навредят на здравето на човек.

препоръчано

Учените казват, че повечето жени могат да изпиват по едно кенче бира на ден, а мъжете по две, без това да доведе до значение за шансовете им да се разболеят от повечето ракови заболявания, деменция или други често срещани болести.

Проучването, публикувано в списание Nutrition, Metabolism & Cardiovascular Diseases, показва още, че бирата предоставя защита от сърдечни заболявания подобна на тази при пиенето на виното, но значително по-голяма спрямо консумацията на твърд алкохол.

Бомба x
Хороскоп за март: Трансформация и баланс за всички зодии Хороскоп за март: Трансформация и баланс за всички зодии
ПИК TV x
САМО В ПИК TV! Какво се случва в Брюксел и Париж? (ЕКСКЛУЗИВНО ВИДЕО) САМО В ПИК TV! Какво се случва в Брюксел и Париж? (ЕКСКЛУЗИВНО ВИДЕО)
ново
Днес: 9
горещо
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК