BG EN

Бойко си хареса дядо за рекламно лице

ЗЛОБОДНЕВИЕ

Бойко си хареса дядо за рекламно лице

2586
на 29.11.2012
Бойко си хареса дядо за рекламно лице
Автор:   Ива Оприкова

Премиерско вето на питките и девойките

Премиерът Бойко Борисов предложи на Агенция „Пътна инфраструктура” да направи 79-годишния жител на еленската махала дядо Марин свое рекламно лице. С възрастния човек министър-председателят се запозна при откриването на ремонтирания проход Твърдица – Елена. Старецът благодари на Борисов за отворения път и разказа колко пъти е писал безрезултатно на тройната коалиция. Той връчи на премиера и снимка отпреди 12 години, на която се вижда, че пътят е затворен и непроходим. На откриването на ремонтирания проход министър -председателят на България дори не докосна питката. Заради това, че премиерът дава хапки от питките при откриванията на девойките, които го посрещат, журналист заведе дело срещу него за дискриминация. Като няма с какво да се заяждат, сега тръгнаха и за питките, обясни жеста си премиерът.
препоръчано
Сподели:
Бомба x
САМО В ПИК: Ето го ексклузивния хороскоп на Алена за 20 декември - Раците да внимават как си харчат парите, успехът се усмихва на Девите САМО В ПИК: Ето го ексклузивния хороскоп на Алена за 20 декември - Раците да внимават как си харчат парите, успехът се усмихва на Девите
ПИК TV x
Проф. Георги Рачев с прогноза пред ПИК TV: Променливо време за празниците, дъжд, сняг и захлаждане след Коледа Проф. Георги Рачев с прогноза пред ПИК TV: Променливо време за празниците, дъжд, сняг и захлаждане след Коледа
ново
Днес: 17
горещо
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК