Британски моден гигант си хареса наша красавица - вижте как се правят новите колекции
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Моделът на "Ивет Фешън" София Маджарова е сред малцината, получили редкия шанс да участват в създаването на нова колекция на британския луксозен бранд "Burberry".
21-годишната София бе избрана на специален кастинг в Лондон и получи възможността за 10 дни да се включи в екипа, който подготвя новите модни тенденции в облеклото.
"Беше много интересно, защото станах свидетел на процеса по измислянето на модели и създаването им. Бях единствената българка сред избраните на кастинга да работят за "Burberry". По цял ден бяхме в централния офис в Лондон. Работихме основно в криейтив департамента. Пробваха различни комбинации на дрехи върху нас и се опитваха да измислят нова колекция", призна красавицата.
София Маджарова разкрива и любопитни факти от стила на работа на дизайнерите на луксозния бранд.
"Всяка модна къща си има определен начин на работа при създаването на новите колекции. Дизайнерите на "Burberry" обикалят магазините за винтидж стоки или дрехи втора употреба из цял Лондон. Всичко, което им хване окото, го взимат и го донасят в централата.
Изсипват огромните торби с дрехи и обувки по земята и започват работа. Взимат някакви дънки, шал и шапка и комбинират върху нас, моделите. Може едни дънки да ги разрежат на две, да закачат джоба от едни дънки върху други, да съберат две поли в една, да разкъсат няколко пуловера и да направят един, да натъпчат някое фишу в чорап или в обувка... Всичко това обличат върху нас. Накрая слагат една шапка на "Burberry" и започват да изграждат силуета, да реализират идеите си, които после събират в нова колекция. Това е първият етап от работата - закърпването на някакви части в един модел", разказва още София пред "Ел.бг".
За 10-те дни работа Маджарова минава през всички етапи на създаване на новата колекция.
"Във втория етап, след като вече са поизчистили визията, започваха да рисуват и да снимат различните модели. На този етап се включи и самият главен изпълнителен директор Марко Гобети, с когото имах честта да се запозная. Той правеше събрания с дизайнерите, на които коментираха идеите и изчистваха моделите. Направи ми впечатление, че всички дизайнери в криейтив отдела бяха много млади, интересни и най-вече - екстравагантни. Беше наистина впечатляващо!", разказва 178-сантиметровата брюнетка.


