ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Бум на рекламации и оплаквания след коледните празници отчитат от потребителските организации. Голяма част от жалбите са за некачествени детски играчки, съобщава Тв7.
След Коледа най-много са рекламациите на детски играчки. Макар и по-рядко заради по-големия контрол, при тях също се откриват дефекти. Сред най-честите оплаквания на хората са за повредени стоки и лошо обслужване.
По закон, ако дефектът се появи до шест месеца след покупката, се приема, че той е фабричен. В тези случаи търговците са длъжни да я поправят, заменят с друга или, ако това е невъзможно, да ни върнат парите.
Можем да направим рекламация не само с касовата бележка.Търговецът е длъжен да приеме всеки документ, доказващ плащане, като например бележката от пос-терминала или фактура. Срокът за поправка на стоката е до 30 дни, но все повече търговци предпочитат направо да заменят стоката.


