ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Фармацевтичен американски гигант търпи сериозни загуби на пазара за секс стимуланти, след като българската хранителна добавка „VIP” навлезе сериозно на международния фармацевтичен пазар. След пробива в страните от ОАЕ родната хранителна добавка с гръм и трясък навлезе и на стария континент, където е пряка конкуренция на прочутото „синьо хапче” за стимулиране на ерекцията.
Оказва се, че продуктът на тази американска фармацевтична компания базираната в Люксембург търпи големи загуби. Потребителите предпочитат българската хранителна добавка пред лекарствения продукт.
За разлика от „синьото хапче” родния аналог няма никакви странични действия и е абсолютно натурален. До медията ни стигна информация за проведено заседание на съвета на директорите в Американската фармацевтична компания, където основна тема е била българската конкуренция „VIP”, производство на неизвестната до този момент фирма „Елимус”.
На мениджмънта производител на лекарството стимулиращо ерекцията е възложено да проучи спешно създаването на аналогичвн продукт с цел връщане на загубените пазари. За разлика от „българското чудо”, „синьото хапче” е лекарствен продукт, който има редица странични действия и е изградено изцяло от химични съставки.
Българската добавка може да се използва и от жени, като повишава нивото на сексуална възбуда и увеличава удоволствието и емоцията в секса.
При приемане на хранителната добавка „VIP”, може да се консумира обилно количество храна и алкохол за разлика от конкурентите-„синьото хапче”. То запазва своето действие като има леко забавяне от 45 минути до час.
Продуктът е разработван над 7 години и е дело на екип от родни учени. Остава само да гадаем какъв ще е отговорът на западните фармацевтични гиганти, но едно е сигурно-страната ни стана прочута и в „розовата сфера”, този път с нещо положително!


