ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Община Пловдив обяви обществена поръчка за изпълнение на мерки за развитие и реклама на туристическите атракции, включени в проект "По крепостните стени на Филипопол".
Поръчката е за организиране и провеждане на рекламна кампания за популяризиране на туристическите атракции – античен комплекс "Източна порта" и археологически комплекс "Небет тепе" и прилежащите подходи. Целта е популяризиране и рекламно-маркетингово позициониране на посочените обекти на културното наследство, което да спомогне за развитието им като конкурентоспособни недвижими културни ценности с "национално значение".
Част от дейностите включват изготвяне на проучвания за пътуванията на българи и чужденци в дестинацията, организиране на пресконференция и семинари; участие в телевизионни формати с туристическа насоченост; публикуване на статии в наши и чужди специализирани издания за култура, археология и туризъм; привличане на български и чуждестранни медии, блогъри и влогъри; изготвяне на маркетингова стратегия за популяризиране на туристическите атракции в социалните мрежи чрез поддържане на профили във Facebook и Instagram за 2 години.
Освен това трябва да се подготви участие в общо 8 регионални, национални и международни туристически борси, изложения и панаири, включително в Мадрид, Берлин, Москва и Лондон.
Прогнозна стойност на обществената поръчка е 329 188,00 лв. без ДДС, като изпълнението е за срок от 2 години. Получаването на оферти или заявления за участие в процедурата изтича в 23:59 ч. на 16 април 2021 г.