ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Продажбите на алкохолни напитки в САЩ нараснаха с 55 процента през седмицата, приключила на 21 март, съобщава компания Nielsen, цитирана от БГНЕС и Нова телевизия.
Спиртни напитки като текила, джин и предварително смесени коктейли поведоха тези продажби, които скочиха със 75 процента в сравнение със същия период на миналата година. Продажбите на вино са се увеличили с 66 процента, докато продажбите на бира - с 42 на сто.
Онлайн продажбите на алкохолни напитки надминаха далеч продажбите в магазините, като компанията Nielsen посочи, че онлайн продажбите на алкохол са се увеличили с 243 процента.
Вицепрезидентът на Nielsen Даниел Космал подозира, че темповете на растеж при този тип покупки е достигнал най-високата точка през същата тази седмица, тъй като американците са заредили техните килери, преди да влязат в сила държавните заръки за оставане в къщи с цел ограничаване разпространението на коронавируса.
Космал също така каза, че данните за седмицата, приключваща на 28 март, ще бъдат по-добър показател за текущото търсене.