ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Някои големи търговски вериги направо се забравиха. „Билла” например ни продъни ушите с реклами колко е прясна нейната стока. И ако си купим вкусотии от щандовете й за 15 лв., веднага ни подарява една чаша. То, чашата е последна грижа – неугледно евтино дебело стъкло с нескопосана щампа върху него, ама хайде...! Децата се радват, пък нали е на... далавера. Отидох в „Билла” и натрупах в количката продукти за 42 лева. Казвам си – ето как ще зарадвам двамата си внука с по една чаша. Но какво беше изумлението ми, когато касиерката ми подаде само една. Чакайте, казах на момичето, но аз купих продукти за два пъти по 15 лв., че и отгоре! Няма значение, отвърна то. При покупка дори за 1000 лв., се полага само една чаша, такива са указанията. Впрочем, ако искате – платете си за втората, струва 1,40 лв.
Ами то и камъни Сваровски да бяха залепени върху нея, пак нямаше да струва толкова. Проблемът обаче не е в чашата, а в сринатото доверие към търговската верига. Извинявайте ,но кампанията й „чаша” заприлича на народната приказка: Празна „Билла” тъпан била...”. Жалко.
Славка Стоименова, София


