ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
"Фейсбук" планират да се превърнат във все по-сериозен конкурент на най-популярната видео платформа в интернет "Ютуб", което не е изненадващо тъй като всеки ден гледаме над 4 млрд. клипа в профилите си. Социалната мрежа вече тества нова вид реклами, които се появяват след серия от клипове, които потребителите гледат последователно. Сега "Фейсбук" решиха да предоставят на рекламните си партньори и авторите на съдържание повече контрол върху това кой вижда клиповете им, предаде Mashable.
За в бъдеще всеки един от тях ще разполага с опция да ограничава видимостта на видео материалите като избира възрастова граница или пола на аудиторията, която може да ги гледа. "Фейсбук" също така са предвидили и функция, с която да се лимитират потребителите по отношение на локацията, на която се намират и езика, който говорят. Компанията е създала и нов Secret режим, с който авторите на съдържание имат възможността да определят как точно се отварят клиповете в профилите ни, пише digital.bg.
Така те могат да избират то да се пуска в същия прозорец или в отделен раздел, както и да определят дали видеото във "Фейсбук" да се вгражда директно във външни уеб сайтове в интернет. Новите инструменти са сигурна гаранция, че ще позволят на компанията да таргетира още по-прецизно рекламите в социалната мрежа. Ще е интересно да видим какви мерки още ще предприеме компанията, за да се конкурира по-успешно с "Ютуб".