ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Журналистическо видео на Си Ен Ен за Пловдив стана част от поредицата "60 секунди ваканция’’. Рекламата е част от международна кампания на Mинистерството на туризма, осъществена съвместно със световния новинарски канал Си Ен Ен, Травел Ченъл, Нешънъл Джиографик и Юроспорт.
Видеото представлява кратка разходка из улиците на града, която акцентира върху културно-историческите, археологическите и архитектурни забележителности.
Кампанията е в полза на положителния имидж на Пловдив като бъдеща европейска столица на културата и предпочитана туристическа дестинация.
За снимките са използвани много кадри от дрон, които показват знаковите места в града - Античния театър, Стария град и Главната.
Цялостното промотиране на града е част от партньорството между Общинска фондация ,,Пловдив 2019’’ и Министерството на туризма.