ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Онлайн доставчикът на видео „Нетфликс” (Netflix) тръгва от сряда в Япония, предаде АФП.
Американският доставчик започна да продава услугите си в Япония и цените и съдържанието, предлагано от компанията, вече принуждават местните конкуренти да преработят своите оферти.
На първо време за 5 евро на месец и с партньорството на мощния телекомуникационен оператор SoftBank (където ще се плаща абонаментът), „Нетфликс” се надява да примами част от около 36-те милиона японски домакинства, които имат високоскоростен интернет.
Основателят и патрон на „Нетфликс” Рийд Хейстингс разговаря днес с пресата в Токио.
„Нетфликс” основава своята стратегия върху архив, в който има повече оригинално съдържание от това в другите медии. Тя обещава, че най-малко половината от офертата за японската публика ще бъде от японски произход, чрез сътрудничество с местни телевизионни канали.
„Нетфликс” набляга върху специфичните особености на своята платформа, за да гарантира бързо видео, да прави подходящи и персонализирани предложения за потребителите си.
Телевизори с дистанционно, върху което има бутон Netflix, вече трябва да са на японския пазар.
Компанията, която вече се гордее с 65 милиона потребители по целия свят, вижда Япония като стратегическо място в своята интернационализация, въпреки че вече присъства в петдесет страни.
Влизането в Япония накара веригата за предлагане на DVD под наем „Цутая” и други играчи от света на видеоуслугите да се реорганизират, за да не оставят лъвския пай на „Нетфликс”, която именно в Япония прави първите си стъпки в Азия.


