ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Разкриването на негативните ви страни на работното място може да има опустошителен ефект върху кариерата ви.
Д-р Травис Бредбъри обяснява как да се справяме по-добре в кариерно отношение. Един от начините е да се поучим от поведението на успелите хора. Какво не споделят те в офиса с колегите си?
1/ Те не казват, че мразят работата си
Последното нещо, което някой иска да чуем в офиса, е, че някой мрази работата си. По този начин този, който го е казал, се превръща в обратното на „отборен играч“. Това поведение влошава етиката на работното място.
2/ Те не казват, че някой е некомпетентен
Винаги ще има некомпетентни служители. Вероятно всеки един в офиса знае кой от колегите му е точно такъв. Ако нямате възможността да му помогнете да се усъвършенства или да го уволните, не казвайте нищо срещу него.
3/ Те не казват колко пари изкарват
Вашите родители може да се чувстват щастливи, когато им казвате колко пари печелите. На работното място този въпрос е неподходящ. Не е възможно заплатите на всички в офиса да бъдат напълно честни. Винаги се създават проблеми, когато заплащането на всеки един от служителите стане общо достояние.
4/ Те не споделят своите религиозни и политически пристрастия
Всеки се отнася различно спрямо тази тема, поради което е препоръчително да не се поставя на масата току-така.
5/ Те не казват какво правят във Facebook
Последното нещо, което шефът ви иска да види, когато влезе във Facebook, са ваши снимки с напитка в ръка или пък други примери за вашето поведение в социалните мрежи. Това са на пръв поглед дребни неща, но правят впечатление.
6/ Те не споделят какво правят в спалнята
Дори сексуалният ви живот да е напълно блестящ, информация, свързана с него, не бива да изтича на работното място.