ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Виктория Бекъм отвори магазин на модната си марка в Хонконг. Това е първият опит на дизайнерката да влезе на азиатския пазар. Самата тя се погрижи за финалните детайли преди отварянето на магазина в края на миналата седмица. Зад дизайна на търговската площ стои работещия в Лондон архитект Фаршид Мусави, а самото начинание е колаборация с азиатската търговска марка „Джойс” (Joyce), която вече продава колекциите на футболната съпруга.
Това е втори магазин на Бекъм след като най-напред откри такъв в лондонския богаташки квартал Мейфер. „Знам, че азиатките наистина разбират от лукс и добро качество и оценяват, когато облеклото им е произведено добре, както моите дрехи”, обясни Виктория.
Някои хора все още се съмняват в успеха и бъдещето на новия магазин заради изключителния спад в търговията в града, която е в най-лошото си състояние от 13 години. Други са оптимисти. „Мисля, че тя ще е много популярна тук”, заяви мениджъра на хедж фонд Сали Занг, след като направи обиколка на магазина. Освен че отвори магазина си, бившата певица от „Спайс гърлс” участва в благотворително събитие за събиране на средства в помощ на изследвания за търсене на лек за СПИН в Хонконг. Компания в добрата кауза й направи актрисата Ума Търман.