"Възкръсналият" Брус Лий, рекламиращ уиски "Джони Уокър“, взриви Хонконг (видео)
Маркетинговият ход е позорен, актьорът не пиеше алкохол, възмущават се феновете му
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Нееднозначна реакция предизвика появата на рекламно клипче, в което „анимиран“ Брус Лий рекламира известната марка уиски Johnnie Walker (“Джони Уокър“), пише кореспондентът на руската агенция ИТАР-ТАСС в Хонконг Александър Зюзин.
Феновете на легендарния актьор и кунгфу майстор наричат „кощунство“ идеята за неговото „възкресяване“ за реклама на шотландското уиски, тъй като през живота си той почти не е консумирал алкохол. (Вижте рекламата долу).
Скандалният клип се появи дни преди 40-годишнината от смъртта на Брус Лий, който почина на 20 юли 1973 г. на едва 32-годишна възраст.
В интерес на истината експертите подчертават високото качество на анимацията, което е позволило образът на актьора да се пресъздаде убедително чрез компютърно 3D моделиране.
Във видеото анимираният Брус Лий се появява по делови костюм на тераса с гледка към нощен Хонконг. Той изрича философски изречения за „силата на водата“, успеха и необходимостта от следването на собствените инстинкти. В края на клипчето се показва изображението на бутилка 60-годишно уиски „Джони Уокър" със син етикет.
Скандално звучи и фактът че сред консултантите по рекламата е била и дъщерята на актьора Шенън Лий. Това разгневи и представителите на хонкогската киноиндустрия, които осъдиха този маркетингов ход – според колегите на Брус Лий това е „позорен и аморален трик“.