Възмутен клиент пред ПИК: От "МТел" вече 2 седмици не ми поправят айфона, който си купих от тях! Това е гавра! Ще ги дам под съд!
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
"Мтел" се държи като държавна фирма от времето на социализма. Държи се така, че все едно е единствена на пазара и че клиентите всъщност нямат кой знае какъв избор". Тази констатация прави редовен читател на ПИК. Той изпрати сигнал на редакционната ни поща, в който изказва възмущението и разочарованието си от мобилния оператор, хвалещ се, че е "номер едно" на пазара.
"Преди няколко седмици си купих iPhone 4S с 24-месечен лизингов договор от компанията. След има-няма няколкодневна употреба смартфонът полудя, започна да се изключва и включва, когато си иска. Затова го занесох на ремонт в един от магазините на "М-тел" в столичния квартал "Младост", започва разказва си клиентът. Той уточнява, че айфонът е в гаранционен сервиз.
Потребителят обаче допълва, че от компанията вече 2 седмици го разиграват. "От клона в "Младост" заявиха, че трябва да прехвърлят телефона ми в централния им офис, където евентуално да започне ремонтът му или пък да бъде допълнително ремонтиран - така и не разбрах от обърканите им обяснения. Изобщо не ми казват кога (и дали!) ще си получа смартфона. Защо ме размотават така?", пита възмутеният клиент, който е един от стотиците потребители на мобилния оператор, попаднали в подобна ситуация.
"В белите страни, с нормални услуги, мобилните оператори предоставят на хората телефони безплатно, само и само да се обвържеш с тях с някакъв договор. При нас не само че това не се случва, не само, че слагат надценки върху цената на телефоните, вместо да дават отстъпки, ами когато някое от устройствата се повреди, въобще не знаеш кога ще ти го ремонтират", завършва писмото си ядосаният клиент на "М-тел".
Имената ме се пазят в редакцията на ПИК. Той изрично моли те да бъдат оповестявани, тъй като при създалата се ситуация се притеснява, че телефонът му може и никога да не бъде върнат.


