Възмутен читател на ПИК: Платих на "Булсатком" за "Диема Спорт" и вместо да гледам мач, ми разгониха фамилията!
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
"Платих си в офис на "Булсатком", за да гледам новата програма "Диема Спорт". Вчера от фирмата заявиха, че от днес ще имат готовност да ни пуснат сигнал, след като си платим. Така и направих, но получих в замяна черен екран, придружен с надпис, че нямам достъп до този канал". Това каза пред ПИК преметнат абонат, който въпреки плащането, не е могъл да ползва услугата дълго време.
"На касата ми прибраха парите, казаха, че вече имам сигнал, че дори той е в HD качество. Прибрах се у дома и пуснах телевизора, надявайки се да се насладя на новата екстра. Ядец - черен екран и нямам достъп до канала. Телефоните на "Булсатком" лапат импулси като гладна за мишки змия, та след като успях да се свържа, любезна служителка ме успокои. "Спокойно, няма сигнал и при нас, каналът е нов, нещо има проблеми с ъпдейтите", каза жената.
След няколко часа чакане каналът се появи, но вече си бях скъсал нервите и се скарах с жена си!", разказва читателят ни.
Той пита дали това е правилна стратегия на една фирма спрямо клиентите - да събере парите, без да е изпитала качеството на връзката, а след това да се оправдава по телефона. Той разказва, че няколко часа не е имал сигнал, и пита какво би се случило в Германия, ако даден оператор се изгаври така с клиентите си.