Възмутена клиентка: Хитрите мошеници от "Метро" слагат объркващи етикети на стоките си, за да ни подмамят да плащаме двойно!
Освен това продават развалени храни!
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Клиентка, възмутена от "Метро", описва начина, по който е била измамена от търговеца, в потребителски интернет форум.
Според него веригата магазини нарочно поставя объркващи и двойни етикети, с което лъже клиентите си и ги кара да плащат повече за по-евтини стоки.
Предлагаме на вашето внимание неприятната случка, която жената е описала:
"Много ми е обидно от среднощното ни пазаруване със съпруга ми в търговската верига Метро-Люлин. Решихме да отидем да пазаруваме по-късно вечерта някои продукти.Този магазин беше един от любимите ни, имали сме доверие дълги години - много разнообразни стоки на едно място.
Магазинът беше празен - нямаше клиенти, но персоналът също липсваше. Спряхме се на щанда за риба и решихме да си купим пъстърва. Имаше няколко етикета с различни видове пъстърва - пълна неразбория. Потърсихме човек от персонала да ни обясни кой етикет за какво се отнася, но нямаше към кого да се обърнем.
Решихме да вземем 5 пакета и да проверим на касата каква е цената и ако не ни устройва, да върнем стоката, защото на поставените етикети на артикула текстът се разминаваше с поставения от "Метро" - става въпрос за един и същи артикул.
Касите бяха празни и трудно открихме касиерка на единствената работеща каса. Помолих касиерката да провери цената и тя ми каза цена, която по-късно установих, че не е за килограм, а за пакет. На пакета пише ''Пъстърва почистена замразена", а по-късно у дома прочетох на фактурата "Чепеларска пъстърва чистена" и смятам, че нарочно са поставени така етикетите, че да объркат и заблудят клиента, да не говорим че на вид пъстърва, който беше свършил, етикетът си стоеше, беше сложен друг вид пъстърва, по-скъп естествено. Та в крайна сметка си купих рибка на двойна цена, благодарение на хитрите мошеници.
Преглътнах измамата някак си, но не се свърши до тук, защото когато отворих пакета пушено пуешко месо на "Малевентум марон" щях да повърна от ужасната воня, която се разнесе у дома. Срокът и изтича на деня, т.е. в деня който я купихме, но явно не е съхранявана както трябва или е с подменен етикет. Смятам, че на стоки с изтичащ срок, още повече месо трябва да бъде обърнато голямо внимание, да се напише с големи букви ИЗТЕКЪЛ СРОК или кога изтича, защото цената за килограм не никак ниска. Е, все още не съм отворила всичките покупки, но сигурно разочарованието ми няма да стигне до тук...
Как ще получим обезщетение? Докога "големите" ще се гаврят с нас и ще ни бъркат така безочливо в джоба?


