Горките братушки! Руските власти започват скъпа кампания срещу алкохолизма
Ще се заложи основно на външната реклама, телевизионната продукция и печатните материали
Последвайте ни в Google News Showcase
Руският държавен регулатор на търговията с алкохолни напитки "Росалкохолрегулиране" изпълни правителственото разпореждане и подготви концепция за масова антиалкохолна кампания сред населението, пише в. "Известия". Според изданието реализирането на инициативата ще струва 2.3 млрд. рубли (над 30 млн. евро).
WINBET – най-голямото разнообразие от игри и джакпоти! (18+)
Целевата аудитория на антиалкохолната социална кампания на "Росалкохолрегулиране" ще бъде разделена на пет категории: водачи на автомобили, младежи от 14- до 21-годишна възраст, жени в родилна възраст, хора с алкохолна зависимост, родители и деца.
Според регулатора кампанията ще заложи основно на външната реклама, телевизионната продукция и печатните материали. Предлага се да бъдат разработени и специални информационни табла за медицински и образователни заведения, както и за ресторанти. Освен традиционната форма на комуникационните канали според концепцията ще бъдат използвани и антиалкохолни флашмобове, видеоблогове, възможностите на стрийтарта, както и кампании в социалните мрежи. Не се изключват и клипове, показвани преди основния филм в киносалоните и въвеждане на "антиалкохолен стандарт" за медиите.