ГОРЕЩО
Мащабна спецакция срещу пране на пари в София: Иззети са 400 000 евро и множество ценности
След акцията в Ловеч и София: Росен Стъкларя остава за постоянно в ареста
Александър Йорданов за срещата с ППДБ при Радев: Различия в мненията - нула. Акъл - един. Но за власт мерак - неугасим
ОТ ПОСЛЕДНИТЕ МИНУТИ: Ръководството на БСП подава оставка - Зафиров остава лидер
Lockheed Martin завърши производството на българските изтребители F-16 Block 70
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Редица знаменитости, отдавна разделили се с младостта си, отново са в светлината на прожекторите, предава "Холивуд рипортър".
препоръчано
След кампанията на 71-годишната Джони Мичъл за Сен Лоран и на 80-годишната Джоан Дидиън за френската модна марка "Селин" модната икона Айрис Апфел (93 г.) е звездата в документалния филм "Айрис".
"Модната индустрия величае младите, които е прекрасно, но 18-годишните хлапета не могат да си купят рокли за 15 000 долара, пише БГНЕС.
Жените от 60 до 80 години имат ресурси и време да пазаруват, но те пък не могат да си намерят нищо. Време е това да се промени", коментира Апфел пред изданието.


