Дефектна стока подлуди радомирка! Голям хипермаркет я метна с цените и монтажа
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Дефектни климатици подлудиха жена от Радомир. Милена Христова два пъти си купувала машините на изплащане от един от големите хипермаркети в София, но и двете стоки се оказало, че не работят.
„След като купих климатика чаках почти месец за монтаж, който беше включен в цената. Оказа се, че е дефектен и отидох да го сменя. Бяха свършили от този модел и ми продадоха друг, в който нямало включен монтаж. Обясниха ми, че е по-висок клас и затова монтажа се поема от клиента“, разказва Христова пред Мироглед.
Жената се съгласила, защото нямала избор. След като си платила 300 лв. за монтажа обаче, се оказало, че и тази стока е дефектна. Последвало ново обаждане в хипермаркета с настояване договора да бъде развален.
„Оказа се, че няма проблем, но трябвало отново аз да отида до тях и да им го закарам. Аз съм с малко дете и това е проблем. Какво се случва, ако човек не може да отиде по здравословни причини? Това не е правилно, защото не клиентите са виновни за дефектните стоки. Не само, че нямам климатик, а и изгубих пари“, допълва радомирката.


