ГОРЕЩО
ДРАМА В "ПРОМЯНАТА": Петков и Василев на нож за бъдещ съюз с ГЕРБ
Циничният пиар продължава: Откъде накъде информират Кирил Петков за състоянието на жертвата му Красимира?!
УЖАСЪТ СЪС САШКО ОТ ПЕРНИК МОЖЕЛ ДА СЕ ПОВТОРИ! Спасителят му с тревожни разкрития: Бяхме ли се забавили 5-10 минути, щяхме да го изпуснем
САМО В ПИК И "РЕТРО": Милен Цветков забравен от жените си
Социолог вещае СЕРИОЗНИ РАЗМЕСТВАНИЯ в края на кампанията: Синхронът между ГЕРБ и ДПС кара "Промяната" да се отбранява, като губи позиции, ума и дума
Последвайте ни в Google News Showcase
Дистрибуторът на известната марка уиски "Джони Уокър" представи новата си бутилка. Тя ще бъде интерактивна и ще може да се свързва със смартфон.
препоръчано
Потребителите ще могат да сканират етикета, като това ще им дава достъп до маркетинг материали.
Те могат да включват както оферти за промоции, така и рецепти за коктейли и други реклами на уискито. Новата концепция беше представена по време на Световния мобилен конгрес в Барселона и съвсем скоро се очаква да бъде приложена в серията със син етикет на "Джони Уокър", предаде БГНЕС.
1 милион за бутилка уиски?
11396
на 13.02.2015