ГОРЕЩО
Мащабна спецакция срещу пране на пари в София: Иззети са 400 000 евро и множество ценности
След акцията в Ловеч и София: Росен Стъкларя остава за постоянно в ареста
Александър Йорданов за срещата с ППДБ при Радев: Различия в мненията - нула. Акъл - един. Но за власт мерак - неугасим
ОТ ПОСЛЕДНИТЕ МИНУТИ: Ръководството на БСП подава оставка - Зафиров остава лидер
Lockheed Martin завърши производството на българските изтребители F-16 Block 70
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Дистрибуторът на известната марка уиски "Джони Уокър" представи новата си бутилка. Тя ще бъде интерактивна и ще може да се свързва със смартфон.
препоръчано
Потребителите ще могат да сканират етикета, като това ще им дава достъп до маркетинг материали.
Те могат да включват както оферти за промоции, така и рецепти за коктейли и други реклами на уискито. Новата концепция беше представена по време на Световния мобилен конгрес в Барселона и съвсем скоро се очаква да бъде приложена в серията със син етикет на "Джони Уокър", предаде БГНЕС.
1 милион за бутилка уиски?
13847
на 13.02.2015


