BG EN

Дигиталната трансформация е важна за бизнеса и след COVID-19

Икономика

Дигиталната трансформация е важна за бизнеса и след COVID-19

10224
на 27.07.2020
Дигиталната трансформация е важна за бизнеса и след COVID-19
Автор:   ПИК

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

Дигиталната трансформация е жизненоважна за бизнеса след Covid-19 и е ключ към успеха на компаниите. Внедряването на иновации помага за по-висока ефективност и конкурентоспособност, които биха позволили на предприятията да преминат успешно през нeпрекъснато променящата се пазарна ситуация, наложена от новата реалност. Това е мнението на Димитър Ганев, съдружник в компанията E-CARD. Защита на данните, гъвкавост на използваните IT решения и бърза адаптивност към условията на пазара са само част от предизвикателствата пред бизнеса. Пандемията изпрати милиони хора да работят от вкъщи за пръв път, защото офисите бяха затваряни с цел ограничаване разпространението на вируса. Това означава предизвикателства пред ИТ по отношение на свързаност, сигурност и управление, коментира той.

препоръчано

COVID-19 пандемията принуди компаниите в повечето сектори да променят начина, по който доставят своите продукти и услуги. Целият образователен сектор например трябваше да затвори врати и да премине към модел на дистанционно обучение. Това оказа многостранно въздействие върху ИТ услугите, коментира Димитър Ганев. Работещите по основната дейност служители не бяха единствените, които трябваше да преминат към работа от вкъщи. Много ИТ специалисти са в същата ситуация и това постави мениджърите пред предизвикателство в управлението. "ИТ мениджърите трябва да поставят ясни очаквания пред екипа си, да дефинират ясно задачи, приоритети и управление на времето. Те трябва да следят и за претоварване на екипа. Ситуацията е много стресова за продължителен период от време и добрите ръководители трябва да имат това предвид и при краткосрочните, и при дългосрочните решения", обясни Ганев.

Важна част от управлението на разпръснат ИТ екип е създаването на протокол за отдалечена комуникация. "За нас е важно да организираме ефективен начин за работа на хелпдеска, за да гарантираме, че всички ежедневни инициативи и приоритети са обработени, и да осигурим поддръжка в реално време на клиентите", подчерта той.

Въпросът, който компаниите трябва да си зададат, е защо да направят инвестиция в IT и как тя ще им помогне, а самият процес на дигитална трансформация трябва да започне там, където тя е най-ефективна за клиентите. Целта в случая е да се увеличи желанието за покупка от страна на клиента, като в същото време се намалят разходите за ресурси, благодарение на внедряването на иновативни IT решения и технологии. Това може да се постигне чрез трансформация в две посоки – подобрение на индустриалната верига на добавена стойност, характерна за специфичния индустриален сегмент, в който оперира компанията, и подобрение във веригата на добавена стойност в самата организация, която включва както основните дейности (доставки, логистика, операции и производство, продажби и маркетинг, сервиз и поддръжка), така и поддържащите дейности (човешки ресурси, финанси и IT).

E-CARD е българска компания, която е създадена през 2000 г. и се налага на пазара чрез предплатената карта за интернет достъп и разплащания E-CARD. Още от самото начало мисията на компанията е да предлага иновативни решения в областта на уеб базираните услуги и сайтове, както и в областта на мобилния маркетинг. E-CARD е софтуерен лидер в сферата на интерактивните приложения и уеб-базирани услуги. Компанията е носител на три награди на Deloitte, които регулярно оценяват качеството и темповете на развитие на E-CARD и поставят компанията в топ 50 в Европа.
През последните 20 години фирмата реализира десетки мащабни проекти, съвместно с международни и български партньори - CELADOR, ENDEMOL, EYEWORKS, SIA Advertising, Global Films, НОВА Телевизия, Diema Vision, продуцентска къща ЕДИТА и др. Компанията работи и с трите мобилни оператора в страната – А1, Telenor и VIVACOM. Едни от най-успешните ТВ формати в България са стартирали заедно с реализирани от наш екип уебсайт и платформа за видео стриминг със собствена разплащателна система: Big Brother- сезони 1, 2, 3 и 4, специалните VIP издания на шоуто и Big Brother Family; Star Academy и онлайн версията на играта "Стани Богат". Преди навлизането на смартфоните, E-CARD създаде и разви едни от най-успешните и популярни SMS игри в България.

Сподели:
Бомба x
САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за първата събота на декември: Овенът да се готви за никулденски купон, но да пази здравето си. Лъвът да не харчи излишно САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за първата събота на декември: Овенът да се готви за никулденски купон, но да пази здравето си. Лъвът да не харчи излишно
ПИК TV x
Проф. Рачев С ШОК ПРОГНОЗА пред ПИК TV: Никулден идва с пролетни температури, а после... (ВИДЕО) Проф. Рачев С ШОК ПРОГНОЗА пред ПИК TV: Никулден идва с пролетни температури, а после... (ВИДЕО)
ново
Днес: 90
горещо
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК