ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
С между 20 и 50% повече продажби отчитат българските фирми от участието си в търговски изложения. Въпреки кризата и свитото потребление купувачите също остават верни на българските производители. От днес до 9 ноември в Националния дворец на културата се провежда традиционното изложение "Доверете се на българското".
Над 100 български компании участват в поредното издание на изложението "Доверете се на българското". Заради кризата много родни компании изгубиха пазари и свиха производството си. Затова прекият контакт с купувача става още по-ценен за производителите.
Димитър Бахаров участва на такъв тип изложения от 12 години и казва, че колкото и да е доказан на пазара производителят винаги трябва да е близо до хората. И купувачите се отплащат с лоялност.
Средно по 2000 души на ден минават през щандовете на родните производители.


