ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Проектът за държавен бюджет предвижда увеличение на средствата за реклама с около 30%, като те достигат близо 11 милиона лева. Това каза министърът на туризма Николина Ангелкова пред БНР.
„В момента туризмът е изведен като национален приоритет и на това се дължат рекордите, които отчитаме в сектора“, посочи министър Ангелкова. Тя акцентира, че основна цел на Министерството на туризма е да разходва средствата за реклама максимално ефективно.
Вече са започнали срещите с бранша за подготовката на Лято‘2017, проведени са и срещи с големи туроператори, които прогнозират 30% ръст по техните програми за следващия летен сезон.
В навечерието на зимния сезон се наблюдава ръст на ранните записвания, но по-детайлно картината може да се коментира през декември и януари, отбеляза Ангелкова. Тя потвърди предварителните прогнози за 4,5 – 5% ръст за целия зимен сезон.
Засега се регистрира ръст от пазари като Русия, Великобритания, Ирландия, Румъния, Гърция, Сърбия, Македония и Израел.


