ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Каквато майката такава и дъщерята. 25 години след майка си Лили Роуз Деп, дъщерята на Ванеса Паради и Джони Деп, направи официалното си представяне за марката "Шанел". За първата й поява, 16-годишното младо момиче представи очилата на известната марка.
"Лили Роуз е очарователна, тя е едно младо момиче от новото поколение с качества на звезда", каза Карл Лагерфелд.
Не за първи път Лили Роуз се свързва с "Шанел". На 7 юли тази година тя се появи на Гран Пале по време на дефилето на висша мода за есен/зима 2015/16 г. Лили Роуз не е единствената от семейството, която е рекламно лице.
От 1990 г. майка й Ванеса Паради също рекламираше марката и по скоро парфюма на Коко Шанел, създаден от Жан-Пол Готие.


