BG EN

Екатерина Тупарева от комуникационния лидер Ogilvy Group : За да си успешен, трябва да се променяш по-бързо от бързопроменящия се свят

Животът днес

Екатерина Тупарева от комуникационния лидер Ogilvy Group : За да си успешен, трябва да се променяш по-бързо от бързопроменящия се свят

25108
преди 6 часа
Екатерина Тупарева от комуникационния лидер Ogilvy Group : За да си успешен, трябва да се променяш по-бързо от бързопроменящия се свят
Автор:   ПИК

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

За трета поредна година Ogilvy Group държи лидерската позиция сред комуникационните групи в България, която отчита голям годишен оборот. Ръстът през 2024 година е 15%, основно дължащ се на спечелени нови клиенти и проекти, реализирани в чужбина.

препоръчано

Групата е основен представител на WPP - най-големия комуникационен холдинг в света. Състои се от осем компании, като лицензираните са: Ogilvy Advertising и три бранда на GroupM, най-голямата група за медийно планиране в света - Mindshare, ЕssenceMediacom и Wavemaker. В портфолиото на Ogilvy Group влизат също Metric DS, Knoway, redlink и най-новото попълнение - творческата компания &play.

Всяка от осемте компании има независимо клиентско портфолио – това осигурява диверсификация на риска и траен растеж на групата. Взети заедно, те обслужват общо 196 бранда, на които предоставят услуги от целия комуникационен спектър – маркетингови стратегии, визуална идентичност, медийни стратегии, планиране, купуване, анализи на активностите на конкурентите, всичко, свързано с дигиталното присъствие на брандовете, промоции и още.

За изминалата година реализират 102+ рекламни кампании, 2000+ медийни кампании, 1070+ дигитални кампании и 100+ видеопроекта.

"За да си успешен, трябва да се променяш по-бързо от бързо променящия се свят", споделя Екатерина Тупарева, главен изпълнителен директор на "Ogilvy Group България".

"Осемте ни компании в групата обслужват повече от 190 търговски марки, и това ни дава възможност да диверсифицираме риска и да се справяме добре дори една от компаниите да загуби клиенти. 2023 г. имаме 10% ръст спрямо 2022, а 2024 - 15% спрямо 2023 г. Ръстът е резултат от спечелени конкурси. Най-големият клиент, който спечелихме, е Ferrero. Най-много се гордеем с постигнатите от новата ни компания &play резултати. Успяха да спечелят нови клиенти, да реализират проекти в Катар и спечелиха четири международни награди - злато за Rexona на Ad Black Sea и шортлист от Epica и Cresta", разказа още Тупарева. 

Тя добави, че всяка от компаниите използва изкуствен интелект (AI) и че бъдещето на бизнеса ще се определя не от развитието на AI, а от хората, които знаят как да го използват най-ефективно.

"Да мислят заедно с него, да проверяват достоверността на отговорите и постоянно да го обучават за постигане на по-добри резултати. Същевременно има много нерешени проблеми, свързани с използването на AI, например конфиденциалността на информацията, предоставена при обучението на AI. Хората няма да бъдат заместени напълно и талантът все повече ще се цени", смята Тупарева. 

Сподели:
Бомба x
САМО В ПИК: Топ хороскопът на Алена за 20 декември - успехът е с Овните, Козирозите да очакват отлични финансови постъпления САМО В ПИК: Топ хороскопът на Алена за 20 декември - успехът е с Овните, Козирозите да очакват отлични финансови постъпления
ПИК TV x
ПЪРВО В ПИК! Борисов благодари на Орбан за Шенген. Лидерът на ГЕРБ: Балкански поток е тръбата на дружбата. Кажете на моите врагове, че... (ВИДЕО) ПЪРВО В ПИК! Борисов благодари на Орбан за Шенген. Лидерът на ГЕРБ: Балкански поток е тръбата на дружбата. Кажете на моите врагове, че... (ВИДЕО)
ново
Днес: 84
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК