Ексклузивно! Би Ти Ви отвя конкуренцията "Биг Брадър" - закова 1 милион зрители на детската Евровизия (графики)
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Стартът на най-позитивното и емоционално телевизионно събитие това лято - „Детската Евровизия 2015 - национална селекция” - закова близо 1 милион зрители, почти двойно повече спрямо конкурентната програма, на 17 август, от 21.00 часа по bTV. Изпълненията на талантливите деца, които се състезават, за да представляват България на престижния европейски конкурс, събраха над 40% (със 71% повече спрямо Big Brother) от всички хора пред телевизионния екран между 21.00 и 22.30 часа.
Зрителите на възраст 18-49 г. също категорично предпочетоха „Детската Евровизия 2015 – националната селекция” и вълнуващите изпълнения на първите 16 деца от кастинга. Близо 40% от активната аудитория, с 33% повече от прекия конкурент, предпочетоха музикалното събитие в ефира на bTV.
Същата тенденция отчитат данните на ГАРБ в часовия пояс от 20.00 до 21.00 часа, когато bTV излъчи поредния епизод от „Кварталът на богатите”. Близо 39% от всички зрители са избрали програмата на bTV, в сравнение с едва 23,8%, предпочели старта на най-активно рекламираната програма на втората в класацията медия.