ЕКСКЛУЗИВНО в ПИК! Абсурдните лъжи на "Мтел" не спират! Клиенти на компанията побесняха, че ги жилят с роуминг от държави, в които не са стъпвали!
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Читатели на ПИК изразиха огромното си възмущение срещу един от най-големите мобилни оператори "МТел". Очевидно компанията нехае по отношение на абонатите си. Докога ще продължава това абсурдно отношение към потребителите?, питат се клиенти на компанията.
Те са недоволни и от промоциите на апарати, които са крайно неизгодни. На всичкото отгоре устройствата често се развалят.
Ето как се възмущават част от потребителите на мобилния оператор. Публикуваме писмото им без редакторска намеса:
"Здравейте, аз съм ваш дългогодишен клиент (над 10 години).
На 14.03 2015 си закупих апарат Samsung Galaxy Note 3 Neo на изплащане за срок от 24 месеца, но от тук започнаха моите мъки с вас... когато стартирам камерата на телефона си той блокира!
Предявих рекламация... Преди да мога да я предявя ходих 4 пъти до ваш обект - веднъж ме върнаха вашите консултанти от обекта ви в Младост 3 (до Кауфланд) защото "било петък и те нищо не могли да направят", втория път в обекта ви в Софарма Бизнес Тауърс (СБТ) и "г-н само в рамките на 1 месец може да предявите рекламация" ми отговори консултантката - УЖАС!
Не познаването на общите условия ме ужаси и си тръгнах. Върнах се отново в Младост 3 от там ми казаха, че нямат мобилни апарати за да ми дадат за временно ползване (разбира се Мтел не е длъжен да ми предостави такъв апарат) и отново ме препратиха в Софарма Бизнес Тауърс. Там колежките ми казаха, че също нямат апарат и ще ми се обадят до края на работния ден за да ми дадат или да ми кажа какво да направя. Не ми се обадиха 2 дни. Потърсих консултация с *88 и те отново ме пратиха към Младост 3. Предоставиха ми телефон без зарядно и аз им отказах. Накрая си предявих рекламацията и ми взеха телефона. Но един ден (в петък в 18:30) ми се обадихте им и казахте, че телефона е готов, но трябва да отида да го взема до 19:00 часа, че обекта в Младост затваря за няколко седмици за ремонт. УЖАС! Апарата е там и "поправен", но ако не отида до 30 мин. няма да си го получа до края на ремонта на обекта. Взех си го, но...
Сега след като е "сервизиран" апарата отново има същия проблем (аз съм разполагал с апарата 1 седмица) и отново трябва да тръгна по тези мъки!!! Вече ще сигнализирам Комисия за защита на потребители, национални медии и всички ми приятели, които са ваши клиенти, като ви правя "добра реклама". Очаквам да се свържете с мен и да ми кажете как ще ме компенсирате и как ще ми смените апарата. Защото аз съм коректен към вас, а Вие... не?! Нека директорите ви, които ползват кетъринг и лични готвачи за хиляди левова, да влязат в обектите и да видят сериозния проблем с обслужването на клиентите", разказва Г.
Друга ядосана читателка на ПИК споделя: "15 години съм ви клиент и изглежда това ще е краят. Абсурд е да ме таксувате роуминг от държава, в която не съм стъпвала през живота си, настоявайки, че това е коректна информация".