Ексклузивно в ПИК! Клиентка на ИКЕА изригна: Повече няма да ви стъпя в магазина! Вижте поредната гавра с българските потребители!
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Недоволни клиенти скочина остро срещу обслужването в един от най-големите магазини в България - ИКЕА, видя ПИК.
"Идея нямам какви са ви вътрешните правила за работа, а и, честно казано от позиция на клиент не би следвало да ме интересува.
Фактите: На 3-ти март ваш колега оплеска номерата на калъфите за диван, които си бях поръчала. Платих за допълнителен транспорт и стоките бяха при мен на 4ти март. На 8-ми март установих, че поръчката е оплескана и че калъфите не стават за дивана, който си купих от вас.
На 9-ти писах мейл, на 10-ти звъннах. По време на телефонния ми разговор на 10-ти ми беше обяснено, че това е случай за рекламация и че когато и да ида в магазина, ще бъда компенсирана за грешката на колегата ви", разказва на официалната страница във "Фейсбук" на ИКЕА Павлина Топалова.
И продължава: "Казано ми беше също, че имейлите изискват до 48 часа обработка - до днес отговор не съм получила. Днес бях в магазина и ми беше даден ваучер, който да възстанови единствено и само сумата за самите калъфи. Без оглед на допълнителния транспорт, на времето за стигане до магазина ви, на нервите за чакане по опашки, изцяло по вина на ваш служител. Повече нямам намерение да ви стъпя. По повод вътрешните ви правила - двама от служителите ви днес се оправдаваха с тях. Не знам на какво отгоре клиентите ви трябва да са наясно с това."
Клиенти на ИКЕА недоволстват и от бавното обслужване на касите заради, което са принудени да висят по опашки.

ИКЕА се оказва поредната верига магазини в страната, която става известна с непрофесионализма и мърлящината си.
Медията ни ще продължи да разкрива и информира за магазините, които не уважават и се гаврят с клиентите си. Готови сме да публикуваме и позицията на търговския обект.


