BG EN

Ексклузивно в ПИК! Супер скандал разтърси Европа! Италиански пицарии обявиха война на "Макдоналдс" заради провокативна реклама!

ЧАС ПИК

Ексклузивно в ПИК! Супер скандал разтърси Европа! Италиански пицарии обявиха война на "Макдоналдс" заради провокативна реклама!

30310
на 16.04.2015
Ексклузивно в ПИК! Супер скандал разтърси Европа! Италиански пицарии обявиха война на Макдоналдс заради провокативна реклама!
Автор:   ПИК

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

Сериозен скандал се заражда в Италия, след като веригата "Макдоналдс" посегна на една от най-любимите храни на италианците – пицата. Пицата е не просто храна за жителите на Ботуша – тя е превърната в култ, а любовта към тестеното изкушение е пословична.

препоръчано

Причината за негодуванието на италианските пицарии и челния сблъсък с "Макдоналдс" е реклама, която представя малко дете италианче, което предпочита менюто на популярната американска верига "Хепи мийл" пред парче традиционна пица.

Асоциацията на истинската неаполитанска пица (Associazione Verace Pizza Napoletana) заплашва със съд Макдоналдс, тъй като според нея рекламата е нечестна атака срещу един от символите на Средиземноморската диета.

Рекламата е на италиански език и представя обикновено италианско семейство, което се намира в пицария. Докато родителите се чудят какво да си поръчат за вечеря, сервитьорът пита детето какво ще си поръча, а то отвръща мигновено – Хепи мийл. Така неусетно семейството се оказва в ресторант на веригата за бързо хранене.

 

В края на скандалната според италианците реклама се казва още – децата не се колебаят. Хепи мийл все още за 4 евро. Според Асоциацията на истинската неаполетанска пица веригата за бързо хранене Макдоналдс не просто дискредитира италианската пица, но и същевременно налага внушение, че децата на обичат пица и рекламиранездравословното хранене, насочвайки послания към деца.

За пръв път рекламата се появява в YouTube на 9 февруари тази година, след което се излъчва по италианските телевизии за около 1 месец. До момента от Макдоналдс уточняват само, че рекламната кампания е приключила на 12 април, както е било планирано.

Асоциацията на истинската неаполитанска пица е организация, открита през далечната 1984 година в Неапол. Мисията ѝ е да рекламира и защитава в Италия и по света истинската неаполитанска пица – типичен продукт, приготвен според точно определен критерий.

Дейността на организацията се изразява още и в реклама и защита и на пицарии и продукти, които са свързани с наименованието истинска неаполитанска пица./gotvach.bg

Сподели:
Бомба x
САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за Деня на студентите: Стрелецът да внимава с щедростта, неочаквани пари за Водолея САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за Деня на студентите: Стрелецът да внимава с щедростта, неочаквани пари за Водолея
ПИК TV x
Проф. Рачев С ШОК ПРОГНОЗА пред ПИК TV: Никулден идва с пролетни температури, а после... (ВИДЕО) Проф. Рачев С ШОК ПРОГНОЗА пред ПИК TV: Никулден идва с пролетни температури, а после... (ВИДЕО)
ново
Днес: 127
горещо
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК