Екшън във варненско училище! Пазач хвана дете за врата, то го удари"! Директорът: "Преувеличават"!
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Двама четвъртокласници от Руското училище във Варна разказаха, че преди минути в училището е имало неприятна случка, цитирани от "Петел".
По техни думи, които обаче нямат потвърждение от директора, се е стигнало до физически сблъсък между пазача и едно от по-активните деца.
"Пазачът хвана един от нашите съученици за врата, започна да го души, а момчето да го налага по главата“, разказаха и двамата четвъртокласници.
Двете момчета сами потърсиха помощ от редакцията, тъй като не са съгласни нито с поведението на охранителя, нито пък с това на техния съученик.
По техни думи нито единия, нито другия са пострадали, затова в рамките на конфликта не е била потърсена помощ нито от полиция, нито от Бърза помощ.
"Няма такова нещо, тази история е доста преувеличена“, коментира още директорът на Руското училище Светлан Илиев.
В разправията между възрастен и дете се намесили учители, родители и школския психолог. „Стана голям скандал!“, разказаха още учениците. „Портиерът постоянно се кара на децата. Когато излизаме до книжарницата, той ни вика и иска да ни спре, за да не излизаме навън и да не пресичаме улицата. Но никога не е посягал, никога не е удрял децата“, коментират учениците. Те обаче допълват, че и техния съученик не е от най-спокойните.
„Понякога става по време на час, отива при някое от децата и го удря“, разказват децата. „Няма такова нещо, тази история е доста преувеличена“, коментира директорът на Руското училище Светлан Илиев.
Той разказа, че въпросният четвъртокласник не се бил справил много добре с външното оценяване, което се било провело същия ден. Разстроил се и поискал да се прибере у дома на своя глава.
„Детето излязло от час, побегнало по коридора и тръгнало да прескача оградата, за да се прибере“, разказа директорът. Пазачът забелязал момчето и му викнал да спре, но детето успяла да се измъкне.
В крайна сметка школското ръководство взело решение да се възползва от намесата на училищния психолог, който разговарял както с четвъртокласника, така и с неговите родители.


