BG EN

Енергийният омбудсман на ЧЕЗ отсъди в полза на клиенти едва 3 от 172 жалби

ЧАС ПИК

Енергийният омбудсман на ЧЕЗ отсъди в полза на клиенти едва 3 от 172 жалби

4953
на 31.03.2013
Енергийният омбудсман на ЧЕЗ отсъди в полза на клиенти едва 3 от 172 жалби
Автор:   ПИК

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

Едва 3 от общо 172 сигнала към енергийния омбудсман на „ЧЕЗ България“ са били разгледани като „основателни“. Това става ясно от статистиката, разпространена днес от от пресцентъра на чешкото електроразпределително предприятие (ЕРП) у нас, назначило  свой собствен кадър да отговаря за правата на потребителите.

препоръчано

Енергийният омбудсман на ЧЕЗ е бившият директор „Обслужване на клиенти“ и „Инвестиционна дейност“ в енергото Радослав Димитров, като отчетът му е за 20-те дни от встъпването му в длъжността на 11 март тази година.

Според данните на ЧЕЗ едва осем клиенти вече са получили решения по жалбите си. Три от тях са основателни. „Дейността по решаване на жалбите се затруднява значително от липсата на информация за обекта, който касае сигнала. За да бъда максимално експедитивен е важно клиентите да посочат клиентския номер и имената на титуляра. По този начин те ще бъдат идентифицирани в информационната ни система много по-бързо”, обясни Радослав Димитров, цитиран от пресцентъра на ЧЕЗ.

На други 40 потребители е изпратена информация дали сигналът е бил приет или каква е причината, поради която не може да започне разглеждането му.

От компанията поясниха, че за да улесни потребителите, Радослав Димитров вече осъществи мобилни приемни в Благоевград, София и Враца. На 2 април той ще се среща лично с жители на община Перник от 13.00 до 15.00 ч в Центъра за обслужване на клиенти в града.

Омбудсманът разглежда сигнали и жалби от клиенти, които не са доволни от начина, по който е решена тяхната жалба в дружествата на ЧЕЗ в България – „ЧЕЗ Разпределение България” и „ЧЕЗ Електро България”. „Той спазва неутралитет както спрямо клиентите, така и спрямо компанията и винаги взима предвид аргументите и на двете страни“, категорични са от ЧЕЗ. Подалите сигнал се информирали в 30-дневен срок за резултатите от разглеждането на всеки конкретен случай.

От чешката компания припомнят, че клиентите на ЧЕЗ могат да подават сигнали и предложения към омбудсмана на тел. 02 895 8450, по факс 02 895 9770, на електронна поща [email protected] или чрез писмо на адрес гр. София 1000, ул. "Г. С. Раковски" № 140.



Сподели:
Бомба x
САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за 18 декември: Лъвът да не разчита на късмета си, новина за пари застига Водолея САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за 18 декември: Лъвът да не разчита на късмета си, новина за пари застига Водолея
ПИК TV x
Петър Кичашки с ТОП АНАЛИЗ пред ПИК TV: Консултациите показаха нови зависимости: Радев толерира радикализацията в политиката (ВИДЕО) Петър Кичашки с ТОП АНАЛИЗ пред ПИК TV: Консултациите показаха нови зависимости: Радев толерира радикализацията в политиката (ВИДЕО)
ново
Днес: 6
горещо
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК