Последвайте ни в Google News Showcase
Комисията за защита на конкуренцията стопира обществената поръчка за модернизацията на жп възел Пловдив. Две фирми са обжалвали условията в поръчката. Това са софийската "Мостремонт 97" ООД с 9 съдружника и Стопанско дружество за строителство, ремонт и поддръжка на железен път "Згоп" АД - Нови Сад, Сърбия. В края на 2016 г. 90 процента от сръбската компания бяха закупени от "Жол Жондуши" от Казахстан. КЗК трябва да се произнесе до месец по жалбите.
WINBET – забавление онлайн с над 2000 слот игри! (18+)
Мащабният проект на Национална компания железопътна инфраструктура включва рехабилитация на железен път, контактна мрежа и системи за сигнализация и телекомуникации в железопътните участъци Пловдив-Крумово и Пловдив–Скутаре, включително и гарите Пловдив, Пловдив-разпределителна и Тракия, Крумово и Скутаре.
Обща стойност на проекта е 103 477 234 евро, като европейското финансиране е 87 955 649 евро, а националното съфинансиране 15 521 585 евро, припомня "Марица".
Част от поръчката е изграждането на автомобилен подлез под Централна гара, който ще свързва булевардите "Македония" и "Васил Априлов". По план строителството трябва да продължи максимум 1066 дни. Миналият месец, на срещата при областния управител Здравко Димитров, директорът на НКЖИ Красимир Папукчийски даде дума, че ще направят всичко възможно да намалят сроковете, за да не се създава хаос.
Новата пътна връзка ще излезе почти 80 млн. лева. Финансирането е осигурено с европейски средства от Механизма за свързване на Европа. Поръчката се възлага на инженеринг, т.е. избраната компания или консорциум първо трябва да подготви проект, а след това да го изпълни. Оферти се приемат до 19 септември.